Vise luate în zbor de avioane...

Atât de aproape pare uneori împlinirea viselor... asemeni avioanelor de pe cer. Stai calm, nemişcat, răbdător şi vezi încet silueta unui avion ce zboară conturându-se.... pare atât de aproape..
 poţi jura că dacă îţi întinzi mâna îl atingi,  îl poţi prinde... dar nu e aşa. Oricât ai spera, oricât ai încerca, avionul e în realitate mult mai departe decât ai crezut şi ţi-ai dori să fie. Şi în loc să se apropie, el se îndepărtează încet, dar sigur. La fel de sfios cum a apărut la început, acum se dispersează pierzându-se pe cer.
     Aseară am văzut un avion pe cer, şi privindu-l mi-am dat seama că a fost şi va rămâne intangibil. Oricât doream eu să-l cuprind în mână, oricât am sperat... a fost în zadar.
     Avionul s-a îndepărtat de mine mai mult decât a făcut-o vreodată... şi a dispărut... şi avionul ca şi visul...

Comentarii

Postări populare