Dacă vei fi iubitul meu..


Nu o să te las să îmi plăteşti consumaţia când ieşim, nu voi ieşi cu tine pentru bani; o să te iubesc pe tine nu banii tăi;
Nu o să te stresez cu 1000 de mesaje pe zi, şi nu o să îţi fac crize că n-ai răspuns la telefon sau la mesaj în secunda doi
Nu o să îţi fac crize de gelozie dacă vrei să ieşi cu prietenii sau amicele tale
Nu o să am pretenţii de cadou şi flori la fiecare săptămâna trecută de relaţie , o să fiu mai impresionată de o margaretă culeasă gândindu-te la mine pe care mi-o prinzi în păr
Nu o să pun 1000 de poze cu noi pe facebook, cu descrieri siropoase şi comentarii diabetice pentru că iubirea se trăieşte în afara reţelelor sociale, şi se demonstrează prin gesturi mici
Nu o să îţi cer să memorezi date, îţi vei aminti momentele
Nu o să fiu artificială, tencuită, cu unghii de vrăjitoare
Nu o să mă îmbrac indecent, cu jumătate de fund pe langă pantaloni, cu bluze transparente sau aproape inexistente; o să arăt destul cât să las loc şi imaginaţiei


În schimb...
O să-mi deschid sufletul în faţa ta, o să râd şi o să plâng de faţă cu tine
O să te încurajez în ce e bine, o să îţi fiu sprijin, sfătuitor, cel mai mare fan
O să te îmbrăţişez cu orice ocazie pentru că hei, I love hugs
O să îţi stric frizura cu orice ocazie, fără să-mi pese că ai pus jumate de tub de fixativ
O să te înţeleg dacă vrei să ieşi cu prietenii
O să îţi respect intimitatea pentru că nu mă las dusă de val (sau vânt )
O să înţeleg că eşti ocupat, şi că uneori nu poţi să ieşi
O să cunoşti partea mea matură, copilă, sensibilă, speriată, nervoasă
O să-ţi fiu refugiu în zilele fără soare, o să te iau în braţe şi o să te ţin aşa, purtându-te într-o lume atemporală şi aspaţială

Dacă îmi vei fii iubit te voi iubi cum ştiu eu mai bine, te voi înţelege, voi fii sinceră cu tine... vom construi împreună, iar dacă vom cădea, ne vom ridica împreună. Aleg să repar, nu să plec, aleg să construiesc, nu să distrug...
Unii îmi spun că ofer prea mult... poate.. dar cer pe măsura a ceea ce ofer.
 Şi tu trebuie să faci la fel, să oferi ca să primeşti pentru că iubirea se construieşte şi se poartă în doi.

Comentarii

Postări populare