Mozaic de primăvară



Când te cauți și nu te găsești...


-Adică cum? Să te cauți pe tine? Dar tu nu ești tu? Ia o oglindă la nevoie și privește.. nu ești tu?
- Ba dar, dar nu așa, altfel. Eu m-am pierdut și am uitat să mă găsesc.
- Dar acum te-ai regăsit, nu? În oglindă. Ești tu.
- Nu... e proiecția mea. Eu văd buchete de flori: narcise, bujori, lăcrămioare, lalele.
-Unde?
-În suflet. Înfloresc în suflet. Ce văd eu e doar proiecție. 
- Ce proiecție? Păr  blond, ochi căprui.. tu ești..
- Nu... pe mine m-am pierdut. Aici în oglindă e altcineva.
- Și unde vrei să te cauți?
- Afară din mine.. vreau să mă găsesc în multe lucruri mici. Mă compun ca un mozaic.
- Din ce să te compui? Unde să te găsești?
- Din flori și triluri. Din culoare și emoție. Din surâsuri și parfum.
- Și așa o să te regăsești?
- Nu mă regăsesc, mă reinventez, renasc. E primăvară! La fel cum eu sunt natura, natura e și eu.
- Și o să rezolvi ceva?
- Poate...
- Și dacă nu?
- Aștept altă primăvară, să mai renasc o dată.


*Prin acest articol, doresc să-mi anunț participarea la o nouă ediție SuperBlog!
Să înflorim și noi în suflete! 

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare