Mi-e dor să te văd zâmbind...


     Mi-e dor să te văd zâmbind, om frumos... chip blajin... De câte ori te-ai ascuns în spatele unui zâmbet și al unei minciuni atât de comune în ziua de azi "sunt bine"? Cred că de mult prea multe ori... Ai preferat o minciună în locul unui adevăr ce probabil nu ar fi interesat pe nimeni... Nu te condamn, lumea e rea, viața e rea și grea... și chiar dacă ai fi spus cuiva motivul tristeții din spatele zâmbetului tău, în cel mai fericit caz ai fi stârnit doar milă... și știu că tu nu vrei asta. 
    Deși de multe ori mă mir cum de poți fi atât de tare, cum de poți ascunde atâtea... știu că nu prea ai de ales... și că e mai bine așa. Am învățat și eu că după o noapte înnecată în lacrimi trebuie să urmeze o dimineață zâmbitoare, un nou început.
    Ai ajuns să zâmbești azi din aceleași motive ca și mine: din politețe, din ironie, pentru a mulțumi pe cineva, pentru a nu dezamăgi pe cineva,pentru a înlocui cuvinte, pentru a umple tăcerea. De ce? Pentru că e mult mai simplu. 
     Îmi e dor să te văd radiind de fericire... asta se întâmplă atât de rar... cred că ai uitat să mai fi fericit, să mai râzi. Te-ai pierdut pe drum ca și toți ceilalți. Încă mă mint că e doar o etapă prin care treci datorită vieții, dar pe zi ce trece realizez că așa ai devenit. 
    Nu știu ce să fac,om frumos, ca să te văd zâmbind mai des... Atunci când zâmbești tu, mă uit la tine și zâmbesc și eu... am un motiv în plus de a zâmbi. Eu mă vindec prin zâmbetul tău, și tu sper prin al meu. 
    Mi-ai făcut de multe ori ziua mai bună zâmbindu-mi când m-ai întâlnit, oricine ai fi tu, și vreau să știi asta. Vreau să-ți mulțumesc pentru acest gest ție drag prieten, profesor, părinte, coleg, necunoscut, student, casier sau orice altceva. Mulțumesc că mi-ai făcut ziua mai bună printr-un simplu gest, care pentru mine uneori a contat foarte mult. 
  Am încercat să te ajut și eu răspunzându-ți la zâmbet cu un alt zâmbet și poate cu o vorbă bună și o îmbrățișare. Sper că te-am încurajat sau ajutat într-un fel... m-aș simți mai bine știind acest lucru. 
   Vreau să te văd zâmbind, oricine ai fi tu, pentru că meriți asta. Meriți să ai în fiecare zi motive de zâmbit, de la flori, la un sărut, la o cafea primită în dar, ceva mic ce contează enorm. Vreau să te văd zâmbind. De ce? Pentru că poți... și îți stă mult mai bine când zâmbești. 
   Chiar dacă ce am scris aici îți va stârni o lacrimă, un moment de reflectarse și poate unul de întistare realizând că azi nu mai zâmbim sincer... sau nu mai zâmbim deloc... vreau să-mi promiți ceva, să îți promiți ție ceva. Promite-ți că mâine o să zâmbești mai des, începe cu un zâmbet, și apoi treptat-treptat o să te reînveți să zâmbești și să fii o rază de soare, un motiv de bucurie pentru cineva. Te rog! Fă-o pentru tine, pentru cei care vor să te vadă zâmbind și pentru cei pe care i-ai putea ajuta prin zâmbetul tău. Ziua cuiva poate deveni mai bună cu zâmbetul tău... să nu uiți asta!


Comentarii

Postări populare